Korpa


Reumax Gel
Izbor svakog sportiste

Uslovi korišćenja

Uslovima korišćenja definisana su pravila pri kupovini koja obezbeđuju kvalitet naše usluge i zadovoljstvo kupaca.

INFORMACIJE O PRUŽAOCU USLUGA:

Posluje pod nazivom: ANA FARM d.o.o.

Adresa: Save Kovačevića 55, Pirot 18300, PAK: 620810

Delatnost: PREDUZEĆE ZA IZVOZ, UVOZ PROIZVODNJU I TRGOVINU; 

Šifra delatnosti: 2041

Matični broj: 17525310

PIB: 103097593

Web adresa: www.anafarm.rs ili www.anafarm.com 

Kontakt telefon: +381 10 34 66 99, +381 63 80 50 751

Elektonska adresa: [email protected] ;

Broj potvrde o izvršenom evidentiranju za PDV: 124509975

Tekući računi:

  • 160 – 149368 – 15 kod Intesa banke;
  • 105 – 10251 – 25 kod AIK banke 

Naručivanje

Proizvodi se naručuju putem korpe. Ukoliko prodavac nije u mogućnosti da isporuči sve naručene proizvode, isporučiće raspoložive od izabranih proizvoda, a o tome će obavestiti kupca porukom na e-mail ili telefonom, sa naznakom isporuke preostalih proizvoda. Sa isporukom tih proizvoda poslaće kupcu e-mail u predviđenom roku za isporuku preostalih proizvoda.

Plaćanje

Na sajtu www.anafarm.rs ili www.anafarm.com možete koristiti tri osnovna metoda plaćanja:

  • Plaćanje platnim karticama (u najavi, trenutno ovaj vid plaćanja nije u funkciji),
  • Plaćanje pouzećem za proizvode koji se dostavljaju na kućnu adresu,
  • Avansno plaćanje e-uplatom, uplatnicom u banci ili pošti.

Plaćanje platnim karticama omogućeno je uz procesuiranje Intesa banke, i plaća se samo onaj iznos koji je napisan na ponudi/proizvodu. Omogućeno je plaćanje svim debitnim i kreditnim VISA, Master Card, Maestro i American Express karticama. Prilikom plaćanja karticom putem interneta, unos podataka o kartici se vrši na zaštićenoj stranici banke. Sigurnost podataka prilikom plaćanja karticama garantuje procesor platnih kartica na čijim stranicama se obavlja ceo proces plaćanja. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije tehnologije. Plaćanje platnim karticama možete obaviti bilo kada, u bilo koje doba dana ili noći, kao i vikendima i praznicima, a vaučeri odnosno potvrda o plaćanju biće dostupni već nakon nekoliko minuta. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke.

Plaćanje pouzećem se odnosi samo na proizvode koji se isporučuju na kućnu adresu. Prilikom preuzimanja proizvoda, kuriru službe potrebno je platiti iznos pošiljke koja je poručena na sajtu kao i cenu poštarine. Važno je da je neko prisutan u domaćinstvu kada se očekuje pošiljka da ista ne bi bila vraćena, jer u tom slučaju sve troškove ponovnog slanja snosi kupac. Ako se desi da niko nije kod kuće, u slučaju slanja kurirskom službom, kurir ostavlja dokument koji sadrži vreme pokušaja isporuke, kao i vreme i mesto, tj. kada i gde kupac može preuzeti svoju pošiljku. Obično se radi o vremenu od 3-5 radnih dana, ali je važno pročitati šta piše na samom dokumentu koji je kurir ostavio u poštanskom sandučetu prilikom pokušaja isporuke. Isporuka proizvoda kurirskom službom može se izvršiti i bez plaćanja pouzećem, tj tako što se plaćanje izvrši putem nekog drugog metoda, dok se kuriru plaća samo poštarina.

Korišćenje sajta

Korisnici prihvataju korišćenje sadržaja našeg sajta isključivo za sopstvenu upotrebu i na svoju odgovornost. Korisnicima je strogo zabranjeno korišćenje specijalizovanih programa (robota, crawlera, spidera) radi preuzimanja sadržaja sa sajta, kao i bilo kakvi hakerski napadi u cilju onesposobljavanja ili usporenja sajta. Nedozvoljeno korišćenje iz prethodnog pasusa smatra se kršenjem pravila i podložno je krivičnoj tužbi.

Opšti uslovi

Nakon prijema narudžbine putem sajta, prodavac je obavezan da izvrši potvrdu putem telefona ili e-maila. Nakon potvrde narudžbine od strane kupca, narudžbina se smatra završenom. Prodavac se obavezuje da naručene artikle isporuči neoštećene i u predviđenom roku. U slučaju bilo kakve promene, prodavac je dužan da obavesti kupca prilikom telefonske potvrde narudžbine. U slučaju neusklađenosti cena isporuke navedenih na ovom sajtu sa cenama kurirske službe, o promenama ćete biti obavešteni prilikom telefonske potvrde narudžbine.

Reklamacije

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo kupce da u prisustvu kurira provere svoj paket. Ukoliko na paketu postoje vidljiva oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmu. U tom slučaju molimo kupce da nas pozovu telefonom na broj +381 63 80 50 751 ili da nam pošalju e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu [email protected] i da navedu razlog zbog kojeg su odbili da preuzmu paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo kupce o daljem postupanju.

Ukoliko je kupac primio pošiljku i nakon otvaranja paketa ustanovio da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili ukoliko podaci na računu nisu odgovarajući, molimo kupce da nas, najkasnije u roku od 24 h od trenutka prijema pošiljke, pozovu telefonom na broj +381 63 80 50 751 ili da nam pošalju e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu [email protected] i opisom problema. U najkraćem mogućem roku obavestićemo kupce o daljem postupanju.

Prodavac odgovara za nesaobraznost isporučene robe. Nesaobraznost postoji ukoliko prodata roba nema potrebna svojstva za redovnu upotrebu te vrste robe, a u skladu sa njenom namenom. Ukoliko se nesaboraznost pojavi u roku od 14 dana računajući od momenta predaje robe kupcu, kupac ima pravo da kupljenu robu reklamira. Ukoliko se nesaobraznost pojavi u roku od šest meseci od momenta predaje robe kupcu, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u momentu predaje robe kupcu, osim u slučaju kada je to u suprotnosti sa prirodom robe ili prirodom određene nesaobraznosti.

Postupak reklamacije pokreće kupac popunjavanjem Zahteva za reklamaciju. Obrazac Zahteva za reklamaciju može se preuzeti OVDE. Potrebno je da u obrazac Zahteva za reklamaciju kupac navede sledeće podatke:

Svoje ime i prezime:

Adresu stanovanja:

Broj telefona:          E-mail adresu:

Broj pošiljke: 

Cenu kupljene robe: 

Opis nesaobraznosti koji roba sadrži: 

Zahtev kupca u pogledu otklanjanja nesaobraznosti: 

Datum kada je kupac robu primio: 

Svojeručni potpis kupca.

Svojim potpisom na Zahtevu za reklamaciju kupac potvrđuje da su podaci navedeni u Zahtevu tačni, kao i da je saglasan da prodavac može potvrdu o prijemu Zahteva za reklamaciju i svoj odgovor na izjavljenu reklamaciju dostaviti elektronskim putem, na e-mail adresu kupca koju je on naveo u podnetom Zahtevu za reklamaciju. Kupac prilikom reklamacije ima pravo da zahteva da se nesaobraznost otkloni o trošku prodavca i to:

  • zamenom reklamirane robe za istu ili sličnu robu,
  • ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene i
  • raskid ugovora, u kom slučaju je prodavac dužan da kupcu izvrši povrat plaćene kupoprodajne cene.

Reklamirani proizvod zajedno sa odštampanim i popunjenim Zahtevom za reklamaciju i računom, kupac dostavlja prodavcu putem preporučene pošiljke, a preko kurirske službe City Express na adresu: ANA FARM d.o.o. – Pirot, Save Kovačevića 55. Troškovi slanja pošiljke padaju na teret prodavca. Kao datum podnošenja reklamacije uzima se datum kada je prodavac primio preporučenu pošiljku na napred navedenoj adresi. Nakon prijema navedene preporučene pošiljke (reklamacije), prodavac će elektronskim putem, na e-mail adresu koju je kupac naveo u Zahtevu za reklamaciju, dostaviti kupcu potvrdu o prijemu Zahteva za reklamaciju.

Prodavac je u obavezi da reklamaciju reši najkasnije u roku od 8 dana podnošenja reklamacije. Prodavac će o načinu rešavanja reklamacije obavestiti kupca pisanim putem, i to preporučenom pošiljkom, na adresu stanovanja kupca koju je on označio u Zahtevu za reklamaciju ili elektronskim putem na e-mail adresu koju je kupac naveo u Zahtevu za reklamaciju. U slučaju da prodavac ustanovi da postoji nesaobraznost uvažiće reklamaciju i kupca će elektronskim putem, na e-mail adresu koju je kupac naveo u Zahtevu za reklamacoiju, obavestiti o usvajanju reklamacije.

Prodavac je dužan da, u slučaju usvajanja reklamacije, postupi po zahtevu kupca kako je on navedeo u Zahtevu za reklamaciju u roku koji ne može biti duži od 15 dana. Ukoliko se kupac opredelio za opravku robe, prodavac će kupcu popravljenu robu dostaviti na isti način na koji mu je dostavio prvobitni reklamiranu robu. Ukoliko se kupac opredelio za zamenu robe za istu ili sliču robu, prodavac će kupcu dostaviti novu robu na isti način na koji mu je dostavio i prvobitno reklamiranu robu. Ukoliko se kupac opredelio za odgovarajuće umanjenje cene, a već je prodavcu platio pun iznos kupoprodajne cene, prodavac će kupcu vratiti novčani iznos u visini razlike između plaćene kupoprodajne cene i odgovarajućeg umanjenja cene. Ukoliko se kupac opredelio za raskid ugovora, prodavac će kupcu vratiti pun iznos plaćene kupoprodajne cene.

U slučaju da prodavac nađe da je reklamacija neosnovana, pisanim putem, i to preporučenom pošiljkom, će obavestiti kupca da je postupak reklamacije okončan i da reklamacija nije uvažena uz navođenje razloga zbog kojeg/kojih reklamacija nije uvažena. Takođe, uz pisano obaveštenje da reklamacija nije uvažena, prodavac će kupcu dostaviti reklamiranu robu.

Odustanak od ugovora

Kupac ima pravo da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana prijema robe, bez navođenja razloga za odustanaka i bez snošenja drugih troškova osim troškova poštarine prilikom povraćaja robe. U slučaju odustanka od ugovora kupca je dužan da o tome obavesti prodavca telefonskim putem na broj telefona +381 63 80 50 751, +381 10 34 66 99 ili na e-mail [email protected] . Nakon prijema obaveštenja od strane kupca o odustanku od ugovora, prodavac će pisanim putem ili e-mailom dati kupcu detaljna uputstva za dalje postupanje. Prodavac će kupcu dostaviti Izjavu o odustanku od ugovora koju je kupac dužan da popuni.

Potrebno je da kupac dostavljenu Izjavu o odustanku od ugovora odštampa, popuni i potpiše i dostavi prodavcu na adresu:  ANA FARM d.o.o. – Pirot, Save Kovačevića 55, zajedno sa robom. Paket koji sadrži robu za povraćaj potrebno je čvrsto upakovati i oblepiti samolepljivom trakom. Roba koja se usled odustanka od ugovora vraća mora biti nekorišćena, neoštećena i zapakovana.

U slučaju da je kupac koji je odustao od ugovora uplatio punu kupoprodajnu cenu, prodavac će mu vratiti uplaćeni novac u roku od 14 dana od dana prijema Izjave o odustanku.

ANA FARM d.o.o.

Pirot 18300, Save Kovačevića 55

Email: [email protected] 

Garancija kvaliteta

ANA FARM d.o.o. garantuje za kvalitet svojih artikala. Svi artikli su originalne robne marke i odgovaraju specifikaciji navedenoj na sajtu. U slučaju odstupanja od navedene specifikacije ili defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo, a sve troškove zamene snosimo mi. Potrebno je da proizvod vratite sa fiskalnim računom. Da bi se izbegli nesporazumi, prilikom isporuke dužnost Prodavca i Kupca je da izvrše pregled proizvoda i da ukažu na eventualna mehanička oštećenja, u kom slučaju će proizvod biti zamenjen. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.

Posebni uslovi za narudžbine iz Crne Gore i BiH (van teritorije Republike Srbije)

ANA FARM d.o.o. potvrđuje da su svi artikli na portalu www.anafarm.rs slobodni za prodaju putem interneta, takođe potvrđujemo i garantujemo da će sva naručena roba biti poslata u dogovorenom roku krajnjem kupcu. 

ANA FARM d.o.o.  ne može da garantuje i ne zna da li će postojati troškovi uvozne carine, ovo zavisi od specifičnosti paketa kao i od odluke same carine zemlje uvoznika (kupca). ANA FARM d.o.o. se odriče odgovornosti ukoliko iz bilo kog razloga Carina zemlje uvoznika ne želi da ocarini paket. ANA FARM d.o.o. u ovom slučaju zadržava pravo da refundira novac kupcu umanjen za sve troškove uvozne i izvozne carine kao i troškove poštarine u momentu kada paket bude vraćen.

Kreiranjem narudžbenice automatski prihvatate ove Posebne uslove za narudžbine iz Crne Gore ili BiH (van teritorije Republike Srbije).

Odgovornost

Mi ne prihvatamo bilo kakvu odgovornost za primljene narudžbine ili isporučenu robu osobama mlađim od 18 godina.

Saglasnost i promene uslova

Kupac je obavezan da pre kupovine putem web sajta www.anafarm.rs  pročita ove Uslove kupovine. Prodavac se obavezuje da će se pridržavati svega navedenog, a sve promene uslova postaju važeće tek nakon objavljivanja na ovoj strani. Korišćenje naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa svim navedenim Uslovima kupovine na ovoj strani.

Overview

Our refund and returns policy lasts 30 days. If 30 days have passed since your purchase, we can’t offer you a full refund or exchange.

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.

Additional non-returnable items:

  • Gift cards
  • Downloadable software products
  • Some health and personal care items

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Please do not send your purchase back to the manufacturer.

There are certain situations where only partial refunds are granted:

  • Book with obvious signs of use
  • CD, DVD, VHS tape, software, video game, cassette tape, or vinyl record that has been opened.
  • Any item not in its original condition, is damaged or missing parts for reasons not due to our error.
  • Any item that is returned more than 30 days after delivery

Refunds

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.

Sale items

Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.

Exchanges

We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.

Gifts

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.

Shipping returns

To return your product, you should mail your product to: {physical address}.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. Shipping costs are non-refundable. If you receive a refund, the cost of return shipping will be deducted from your refund.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.

If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

Need help?

Contact us at {email} for questions related to refunds and returns.

BRZA DOSTAVA

Brza i praktična dostava od vrata do vrata

KVALITET I UŠTEDA

Sveobuhvatna kontrola kvaliteta i pristupačne cene

PRIPREMA PROIZVODA

Za manje od 24h

SIGURNO PLAĆANJE

Posedujemo SSL sertifikate za sigurnosno plaćanje