Menu
VAŠA KORPA

Reklamacije Anafarm

Reklamacije

 

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. U slučaju oštećenja paket možete vratiti ili da nas pozovete telefonom na broj +381 63 80 50 751 751 ili +381 10 34 66 99 ili nam pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu shop@anafarm.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

 

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom na broj +381 63 80 50 751 ili +381 10 34 66 99, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na dresu shop@anafarm.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

 

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da postupite na način definisan Pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice (pravilnik možete preuzeti OVDE). Robu zajedno sa obrascem Zahteva za reklamaciju (obrazac možete preuzeti OVDE) treba da pošaljete na adresu 

ANA FARM d.o.o.               

Save Kovačevića br. 55

18300 Pirot, PAK:620810